Program de gestiune magazin ForIT - Forms MAGAZIN
ForIT - Forms este un program de gestiune a stocurilor și controlul vânzărilor în magazine alimentare, magazine generale, magazine de confecții, magazine de încălțăminte(sportive), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, cofetării, patiserii, cantine, etc.. Cu peste 1000 de implementari si cu peste 5000 de utilizatori, ForIT - Forms este unul dintre cele mai răspândite programe de gestiune în domeniul retail și horeca din România.
|
- Mai multe interfete de vanzare (retail, fast-food, restaurant)
- Interfata de vanzare optimizata pe ecrane tactile
- Interfata prietenoasa si profesionala
- Integrare cu majoritatea echipamentelor in domeniul retail (cititoare de coduri de bare, cantare, case de marcat, afisaje externe)
- Documente de gestiune pentru gestiunea cu ridicata sau amanuntul
- Personalizare, generare si tiparire etichete de preturi / raft
- Gestionare furnizori
- Gestionare perisabilitati
- Inventariere cu terminale mobile de inventariere sau liste de inventariere
- Rapoarte grafice
- Sistem avansat de fidelizare clienti
- Preluare automata a informatiilor despre societati de pe Internet
- Salvare in .PDF, .DOC, .XLS si trimitere prin email a documentelor emise
- Semantura electronica pentru documente emise
|
Interfata de vanzare
|
- adaugare produse din catalogul de produse, anulare produse;
- adaugare produse cu ajutorul cititorului de coduri de bare;
- adaugare produse folosind pictograme;
- asociere imagini cu produse;
- preluare greutatea cantarita pe cantar;
- acordare reducere;
- fidelizare clienti (cu cartela, voucher)
- mai multe modalitati de plata: numerar, tichete si card (lista tichetelor este configurabila);
- tiparire nota de plata (restaurant, fast-food, pizzerie);
- emitere bon fiscal;
- documente in asteptare (posibilitate de servire a mai multor clienti paralel)
- emitere factura pe baza bonului fiscal;
- inscriere C.I.F. pe bon;
- tiparire rapoarte X, Z;
- depunere/extragere numerar in/din sertar.
|
Programul de gestiune
|
- documente de gestiune: factura, aviz, nota de receptie, bon de consum, bon de transfer, proces-verbal de inventariere, proces-verbal de deteriorare, proces-verbal de modificare preturi;
- documente incasare/plata: chitanta, dispozitie de caserie, ordin de plata;
- alte documente: factura proforma;
- modul avansat pentru personalizare, generare si tiparire etichete de preturi pe imprimante A4 sau imprimante de coduri de bare;
- sistem avansat de inventariere cu terminale de inventariere;
- evidenta furnizori;
- gestionare produse expirate, perisabilitati;
- gestionare retur de marfa de la clienti;
- stoc in timp real pe baza documentelor de intrare / iesire;
- gestionare promotii (happy hours, acordare vouchere);
- preluare automata a datelor despre societati direct de pe Internet;
- raport de gestiune;
- registrul stocurilor;
- registru de casa;
- registru de alte plati;
- modul rapoarte avansate, rapoarte grafice;
- rapoarte: vanzari bonuri fiscale (dupa categorii, produse, cote de T.V.A., clasificare - marfa, servici, etc. - operatori, case de marcat), produse anulate, bonuri anulate, etc.;
- salvare documente in format PDF, XLS, DOC;
- trimitere documente prin e-mail;
- semnare electronica a documentelor emise;
- utilizatori si drepturi de acces.
|
Module suplimentare
|
- Soft inventariere pe terminale mobile
- Soft pentru emitere bonuri fiscale si comenzi de pe terminale mobile
- Comenzi la domiciliu
- Modul CRM (clienti, oferte, comenzi client, comenzi furnizori, organizator activitati, gestiune proiecte, gestiune contracte)
- Aplicatie pontaj pentru angajati
- Salvare baza de date in Cloud, rapoarte in timp real pe telefon mobil (Android)
- Modul OCR (scanare note de receptii, recunoastere automata furnizori si produse)
|