Persoane terțe

Fiecare operator (ospătar, vânzător / casier) este înregistrat în sistem ca persoană terță. Poți gestiona persoanele terțe accesând meniul:

  • ForIT – Forms RO e-Factura: Facturare -> Persoane terțe, iar pentru înregistrare, Facturare -> Înregistrare Persoane Terțe;
  • ForIT – Forms (MAGAZIN, RESTAURANT, STANDARD): Diverse -> Persoane Terțe, iar pentru înregistrare, Diverse -> Înregistrare persoane terțe;
  • ForIT – Forms LIGHT (MAGAZIN, RESTAURANT): CONFIGURARE -> Lista operatori, iar pentru înregistrare, CONFIGURARE -> Înregistrare operator.

Informații despre operatori

  • Nume și prenume;
  • CNP (opțional);
  • Seria și nr. CI (opțională);
  • Email și nr. de telefon (opțională);
  • Funcția (recomandată – administrator, gestionar, manager, vânzător, ospătar, angajat sau altă persoană): pentru casieri selectează vânzărtor, pentru ospătari selectează ospătar;
  • Cod de acces: obligatoriu, trebuie să fie format din cifre – este codul cu care accesează operatorul interfața de vânzare;
  • Cod de acces PDA: obligatoriu – trebuie să fie format din cifre – doar dacă folosești aplicații mobile (ForIT – Forms Android, ForIT – Forms Mobile Restaurant) – este codul cu care acceseaza operatorul aplicația din aplicații mobile;
  • Licența: cheia de activare pentru ospătar pentru aplicația ForIT – Forms Mobile Restaurant (Android).

Drepturile de aces ale operatorilor

  • Acordare reducere și fidelizare clienți;
  • Tipărire rapoarte X și Z;
  • Operații cu sertar;
  • Anulare produse;
  • Tipărire raport vânzări;
  • Închiderea meselor (doar cu notă de plată) fără tipărirea bonului fiscal;
  • Tipărirea voucherelor valorice (pluginul Tipărire vouchere).

Cum schimbi parola unui casier / ospătar?

  1. Accesezi secțiunea Persoane terțe (în funcție de programul instalat);
  2. Identifici și deschizi proprietățile casierului (click dublu);
  3. Introduci un alt cod de acces;
  4. Apeși butonul Salveaza.

Cum ștergi un casier?

Ștergerea unui operator nu este recomandată. Dacă vrei să îi blochezi accesul la interfețele de vânzare, modifică codul de acces astfel încât să conțină și litere. Opțional, poți redenumi operatorul (ex.: „Ioana – nu mai lucrează la noi”).

Operatorii pot utiliza doar coduri de acces numerice. Dacă setezi un cod care conține și litere, acesta nu va mai putea fi introdus de operator prin butoanele numerice.

Scroll to Top