Sunt situații în care vânzările pe raportul Z nu coincid cu totalul bonurilor fiscale din program, cauzele pot fi:
- pierdere legătură cu serverul SQL- bonul fiscal a fost tipărit, dar din cauza întreruperii conexiunii cu SQL Server, bonul tipărit nu s-a înregistrat în baza de date;
- probleme de integritate (produse înregistrate incorect, cote de TVA incorecte, etc), a bazei de date SQL.
În asemenea situatii se afișează mesaj de eroare în program, bonul a fost tipărit dar nu a fost înregistrat în baza de date.
Cum înregistrezi un astfel de bon fiscal fără să dublezi vânzările pe Z?
- Accesezi lista bonurilor fiscale;
- În ForIT – Forms accesezi meniul POS/HORECA -> Bonuri fiscale;
- În ForIT – Forms Light accesezi meniul RAPOARTE/TIPARIRE -> Bonuri fiscale;
- În ForIT – Forms RO e-Factura accesezi meniul POS -> Bonuri fiscale.
- Apasă butonul Inregistrare…
- Adaugi produsele, selectezi modalitatea de plată și validezi bonul fiscal.
