Înregistrarea unui bon fiscal

Sunt situații în care vânzările pe raportul Z nu coincid cu totalul bonurilor fiscale din program, cauzele pot fi:

  • pierdere legătură cu serverul SQL- bonul fiscal a fost tipărit, dar din cauza întreruperii conexiunii cu SQL Server, bonul tipărit nu s-a înregistrat în baza de date;
  • probleme de integritate (produse înregistrate incorect, cote de TVA incorecte, etc), a bazei de date SQL.

În asemenea situatii se afișează mesaj de eroare în program, bonul a fost tipărit dar nu a fost înregistrat în baza de date.

Cum înregistrezi un astfel de bon fiscal fără să dublezi vânzările pe Z?

  1. Accesezi lista bonurilor fiscale;
    • În ForIT – Forms accesezi meniul POS/HORECA -> Bonuri fiscale;
    • În ForIT – Forms Light accesezi meniul RAPOARTE/TIPARIRE -> Bonuri fiscale;
    • În ForIT – Forms RO e-Factura accesezi meniul POS -> Bonuri fiscale.
  2. Apasă butonul Inregistrare…
  3. Adaugi produsele, selectezi modalitatea de plată și validezi bonul fiscal.
Scroll to Top