Stimați Clienți!
Vă mulțumim pentru efortul depus în acest an agitat, 2024 – împreună reușim să facem față tuturor schimbărilor legislative care ne influențează activitățile și obiceiurile zilnice! Vă informăm că lucrăm la modulul SAF-T (D406 – Stocuri) și la un nou modul de export pentru programul de contabilitate SAGA C; integrarea terminalului PayPoint a fost finalizată, iar îmbunătățiri au fost aduse pentru a spori ergonomia și utilitatea programului de gestiune și vânzare ForIT – Forms.
În acest context:
- la un punct de operare (vânzare-încasare), puteți folosi două terminale bancare integrate, cum ar fi VERIFONE, INGENICO DESK, NEWLAND N910 și PAYPOINT.
- un filtru de furnizor a fost adăugat la funcția „Rulaj marfă”; filtru de furnizor este acum prezent și în lista de facturi descărcate din RO e-Factura;
- se poate întocmi comanda în EUR și transforma în RON la un curs ales(legat și de RO e-Transport);
- este posibil să se creeze noi parteneri direct de pe terminalul mobil Android, ceea ce este util pentru cei care emit facturi și alte documente în teren.
- integrare RO e-Transport;
- tipurile de facturi în RO e-Factura și codificările aferente au fost revizuite;
- ambalajele SGR pot fi colectate cu terminalul, emițând un voucher valoric pe o imprimantă mobilă sau de birou;
- am îmbunătățit importul listei de produse pentru diverse scopuri, extinzând preluarea informațiilor și la codurile B2B, B2G, NC8, KgNet, KgBrut.;
- îmbunătățiri privind importul din Metro și din RO e-Factura.;
- îmbunătățiri funcționale diverse.
Pentru a profita de avantajele îmbunătățirilor aduse, solicitați partenerului Dvs. actualizarea programului! Ultima versiune lansată este v5.3.2.
În perioada următoare, ne vom liniști și ne vom pregăti să începem un nou an cu energie pentru schimbările anticipate atât în domeniul fiscal, cât și în cel organizatoric. Vom încerca să învățăm din greșelile anului 2024, să găsim timp și, când ajungem la limită, să rămânem calmi și empatici.
Programul nostru de lucru cu publicul se încheie pe 20.12.2024 și vom începe anul nou pe data de 08.01.2025. Pentru urgențe (cum ar fi probleme cu vânzarea), ne puteți contacta pe WhatsApp la numărul: 0733077543. Pentru inventar, vă rugăm să urmăriți materialele prezentate: https://www.gestiune-magazin.ro/blog/?p=391 !
În cazul în care vor apărea modificări ce vor afecta domeniile de colaborare, cu intrarea în vigoare începând cu 01.01.2025 (așa cum se speculează în mass-media că ar fi în pregătire), vom reveni cu precizările necesare.