Stimati Clienti!
Prin prezenta Notificare va informam asupra modificarilor aduse programului informatic ForIT – Forms, detaliate mai jos.
Ca urmare a obligativitatii aplicarii sistemului RO e-Factura, a schimbarii modului de autentificare (schimbare venita din partea ANAF), in versiunea curenta modul de functionare a fost aliniata la cerintele reglementate. Modulul RO e-Factura se poate folosi in mod automat(la salvarea facturii se incarca factura in platforma ROe-Factura) sau in mod manual(factura se va incarca la apasarea unui buton). In orice caz, asistentul va indruma pas cu pas pentru a intocmi o factura corecta, minimizand sansele de a primi erori dupa incarcare. Reamintim: pluginul ForIT – Forms Integrare RO e-Factura – pe langa functia principala de a incarca facturile emise in platforma ANAF – descarca si stocheaza facturile primite din SPV, scutindu-va astfel de grija lor. O functie tare utila: se poate genera receptia din factura primita!
Sarcina pastrarii facturilor primite creste importanta sigurantei in cadrul oricaror entitati. Folositi cu responsabilitate calculatoarele dedicate activitatilor din cadrul firmei, urmariti regulile generale pentru siguranta! Va oferim si antivirus cu licentiere anuala! Pentru detalii, contactati-ne!
Raspandirea accelerata a ambalajelor SGR precum si introducerea automatelor de preluare a acestora a impus introducerea unor functionalitati care sa simplifice si sa trateze corect intreaga procedura de preluare si valorificare a acestor ambalaje. Astfel, sunt disponibile modulele suplimentare SGR si Integrare RVM. Modulul SGR este responsabil pentru evidentierea garantiei ambalajelor SGR de 0.50lei, atat la vanzare, cat si la preluare. Modulul Integrare RVM permite integrarea cu automatele TOMRA, ENVIPCO si folosirea platformei ForIT – Forms pentru a emite si a valorifica vouchere proprii la preluarea manuala a ambalajelor SGR. Voucherele se pot tipari pe orice imprimanta, cele oferite de noi le comandati aici: Imprimante termice – ForIT Solutions®
In contextul lipsei generale de personal, ForIT – Forms va permite folosirea sistemului in mod „self-vending”, prin modulele SelfCheckout Retail(pentru magazine) si SelfOrder Restaurant(pentru restaurante).
Aplicatia ForIT – Forms SelfCheckout permite clientilor magazinelor sa scaneze singuri produsele din cos si sa plateasca contravaloarea produselor cu cardul bancar. De asemenea, aplicatia permite cantarirea produselor vrac. In cazul unor probleme neprevazute, aplicatia avertizeaza clientii ca este nevoie de asistenta.
ForIT – Forms SelfCheckout functioneaza cu orice echipament compatibil ForIT – Forms, astfel se pot transforma statiile de vanzare existente intr-un sistem SelfCheckout.
Aplicatia SelfOrder permite preluarea si plata cu cardul a comenzilor pentru clientii restaurantelor, fast-foodurilor, personalul avand sarcina de pregatire si servire.
Pentru emiterea si gestionarea voucherelor cadou, emise indiferent de cumparaturi, aveti la dispozitie modulul Emitere Vouchere. Daca este de interes – contactati-ne!
Si pe langa cele amintite mai sus, multe-multe imbunatatiri aduse modulelor existente, optimizari in functionare si mici corectii pentru a usura gestionarea magazinelor si restaurantelor(de ex. meniu nou – Rulaj marfa – foarte util pentru crearea listelor de cumparaturi).
Desigur, si preturile vor fi aliniate pe masura calitatii: incepand cu 01.06.2024, contractul de suport tehnic va avea pretul de 1200lei+TVA/an pentru un magazin si 1600lei+TVA/an pentru un restaurant. Contractele achitate pana in 31.05.2024 pentru perioadele viitoare raman valabile pana la expirare.
Pentru orice lamuriri suplimentare, va stam la dispozitie la adresa de e-mail office@foritsolutions.com sau la nr. de telefon: 0733077543.
O zi frumoasa!