Noutăți mai 2018

Funcționalități generale
1. Optimizări pentru situațiile de întreruperi de curent/căderi de tensiune: recomandăm tratarea acestor situații în continuare folosind UPS.
2. Procedură simplificată de creare și configurare dosar, după instalare nouă.
3. Tipărire prin BatchPrinting: toate tipurile de documente, create și gestionate prin program, pot fi tipărite folosind această funcție de tipărire ”la grămadă”. Funcția se poate accesa de oricare utilizator, apăsând CTRL+ALT+B. Se selectează tipul de document, perioada de referință și imprimanta. Documentele vor fi tipărite folosind formularul de tipărire predefinit.
4. Utilizatori – drepturi: drepturi noi create pentru a fi setate pentru diverși utilizatori.
Începând cu versiunea v.4.0.115, noi drepturi setabile sunt incluse la setul de drepturi care se definesc pentru utilizatori:
Intocmire pv. de inventariere – permite sau nu(debifat) întocmirea procesului verbal de inventariere de utilizatorul respectiv,
și
Doar tiparire documente – folosind acest drept activ(bifat), utilizatorul va putea vizualiza documentele la care are drept activ(bifat), fără să le poate modifica sau șterge, doar funcția de tipărire va fi activă.
5. Rapoarte – Culegere date: îmbunătățiri la filtrarea pe departamente, produse, clienți. Este disponibilă filtrarea cumulată, respectiv include/exclude prin bifă(Include bifat: vor fi incluse, opțiune implicită; debifat: vor fi excluse).

Bonuri fiscale
1. Reducere 100%: la emiterea bonului fiscal pe baza notei de comandă cu 100% reducere, reducerea nu se aplica corect; problema a fost rezolvată.
2. Optimizări la emiterea documentelor, în special, la bonuri fiscale.

Produse/nomenclator
1. Actualizare cod produs(intern): folosind funcția Import, se pot actualiza codurile de produs pentru produsele existente. Fișierul trebuie să conțină următoarele informații: denumire produs, cod de bare, u.m., cod produs. Produsele vor fi identificate prin denumire și cod de bare, în lipsa codului de bare – prin denumire și u.m.. Codul de produs(intern) va fi actualizat inclusiv în situațiile în care codul este un șir vid(nu există).

CRM-Proiecte
1. Modul nou în pregătire pentru managementul proiectelor; este disponibilă și tipărirea proiectului, în format ordonat. Proiectele sunt grupate pe parteneri, pot conține activități separate. Mai multe detalii despre managementul proiectelor vom publica într-un articol dedicat.

ComandaLaDomiciliu
1. Șoferul care a livrat comanda se poate asocia și ulterior livrării(în cazurile în care informația nu era disponibilă la momentul eliberării notei de comandă/bonului fiscal): în lista de Comenzi arhivate, se editează câmpul Livrat de(cu dublu clic) și se specifică persoana care a livrat comanda respectivă.
2. Comenzi arhivate: total valoare pentru lista afișată.
3. S-a adăugat filtru pentru persoanele de livrare(șoferi).
4. S-a adăugat funcția de tipărire hartă: harta se tipărește pe imprimanta implicită.

Vă dorim lucru ușor!

Echipa ForIT Solutions

Distribuie pe: