Noutăți martie 2018

Funcționalități generale

1. Recepția folosind butonul TRANSFER: se preia și descrierea produselor transferate din aviz/bon de transfer(de ieșire).

2. Tipărire Proces verbal de deteriorare: ultimul formular folosit la tipărire va fi implicit folosit pentru documentele nou create. Formularul de tipărire utilizat ultima dată pe documentul curent va fi memorat pentru acel document(indiferent care formular este cel implicit).

3. Fereastra Noutăți a fost reproiectată(culoare, design diferit), poate fi mutată(poziția fiind salvată) și se închide după aprox. 50 de secunde. Fereastra poate fi redeschisă pentru consultare din bara de jos a ferestrei principale(Noutati ForIT – Forms). Linkurile incluse în fereastra de Noutăți se deschid în browserul web implicit.

4. Fereastra Erori casa de marcat: posibilitate de filtrare ”de la – pana la”; la selecția casei de marcat și a calculatorului, s-a adăugat opțiunea „Toate”; s-a adăugat opțiune de salvare în fișier a listei afișate.

5. Corecții:
– la scanarea produselor cu preț de vânzare 0(zero), programul corecta acest preț stabilit la (preț de achiziție + adaos implicit + TVA); s-a corectat funcționarea în sensul menținerii prețului de vânzare stabilit(adică zero);
– fereastra cu mesajul ”Vă rugăm, închideți toate documentele deschise!” – în unele situații – rămânea deschisă; s-a corectat.

Interfața de vânzare

1. Cântărire avansată
Opțiunea permite scăderea greutății ambalajelor înregistrate în prealabil din cantitatea brută cântărită la vânzare, astfel încât valoarea produsului vândut să nu conțină o valoare calculată la preț de vânzare pentru greutatea ambalajului.

2. Adăugare produse pe linii separate
Opțiunea se activează din setările casei de marcat(paginuța Avansat > bifa ”Linii separate pentru fiecare produs”) și va avea ca efect înregistrarea fiecărui produs(scanat sau selectat) pe linie separată pe bonul fiscal/nota de comandă/nota de plată. De ex.: dacă se scanează de trei ori un produs, având opțiunea bifată, pe bon fiscal vor apărea trei linii separate, aferente fiecărei scanări, cu cantitatea 1(unu). Dacă opțiunea nu este bifată, la scanările succesive, produsul va apărea o singură dată cu cantitatea cumulată(3), aferentă celor trei scanări.

Modulul CRM

1. S-a adăugat secțiunea Utilizatori implicați pe o activitate. Utilizatorii implicați pot fi utilizatori existenți care diferă de cel care a creat, de cel care a modificat sau de cel căruia îi este atribuită acea activitate. Utilizatorii implicați vor primi notificările legate de acea activitate și li se vor afișa și în fereastra de Notificări notificările legate de acea activitate.

2. Utilizatorii ”admin”, ”casa” și ”service” sunt ordonați ultimii în listele de utilizatori(acești utilizatori impliciți sunt rar folosiți în modulul CRM).

3. Încărcarea listelor a fost optimizată.

4. Fereastra Notificări a fost reproiectată(culoare, design diferit) și poate fi mutată(poziția fiind salvată). Odată închisă, fereastra se poate redeschide din meniul CRM > Organizare activitati > buton Notificari… .

5. S-a implementat meniul Proiecte, cu funcționalități de gestionare a proiectelor. Funcționalitățile vor fi descrise într-un articol dedicat, în perioada următoare.

Modulul ComandaLaDomiciliu

1. S-a corectat funcționarea aplicării reducerii pe comandă în sensul preluării reducerii și pe bon fiscal.

ForIT – Forms Magazin/Restaurant LIGHT

1. S-a dezactivat opțiunea Start > Repara din meniul Alte operatii cu baza de date(nefiind necesară, însă operarea acestui proces putea conduce la imposibilitatea modificării prețurilor de vânzare la produsele implicate).

Vă dorim lucru ușor!

Echipa ForIT Solutions

Distribuie pe: