Functionalitati generale
1. Selectarea campului „Cota TVA”
Pentru operativitate mai ridicata in cadrul operarii pe documente, modul de selectare a campului TVA a fost imbunatatit. Astfel, la selectarea acestui camp, se selecteaza intregul continut, fiind nevoie doar de introducerea cotei de TVA corecta acelui produs de adaugat.
2. Filtru de cautare imbunatatit in lista de produse
La nomenclatorul de Produse, a fost inclus un filtru pentru cautarea mai rapida/imediata: daca filtrul este setat la valoarea „contine”(implicit), rezultatul cautarii va include toate elementele care contin valoarea specificata; daca filtrul este setat pe „incepe cu”, rezultatul cautarii va contine doar elementele care incep cu valoarea specificata.
3. Caracteristici produse
Specificarea caracteristicilor „clasificare” si „stoc minim” pentru mai multe produse selectate se poate realiza similar modului folosit pentru specificarea categoriei, departamentului si furnizorului preferat.
4. Imbunatatire generala: evitarea modificarilor accidentale la rularea cu mouse-ul imediat dupa deschiderea unui document.
5. Coloana noua la Istoric produs: Partener
Pentru documentele de miscare vizualizate pe fisa produsului, coloana Partener (coloana noua) afiseaza partenerul specificat pe acel document. Pentru documentele nenominale(cum este si bonul fiscal), este afisat „Clienti nenominali”, pentru cele interne – denumirea operatiei a carei dovada este documentul(Consum, Modificare pret, Inventar, etc.).
6. Rezolvare bug-uri:
– transfer aviz > receptie: la transferul intre gestiuni, se preia si caracteristica „clasificare”
– prioritate proces (relevant in special la sisteme mai vechi)
7. Monitorizarea erorilor casei de marcat
In cadrul programului(Utilizatori > Erori casa de marcat), se pot vizualiza erorile aparute si decizia utilizatorului la aparitia erorii in functionarea casei de marcat.
8. Salvarea bazei de date
Incepand cu versiunea v4.0.106, salvarea bazei de date se poate executa si de pe o statie client, fisierul back-up fiind salvat in directorul specificat pe calculatorul server al bazei de date.
Bonuri fiscale
1. Produsele cantaribile se vand mai usor incepand cu versiunea v4.0.106, specificand cantitatile cantarite consecutiv si cumuland cu cele inregistrate deja pe bonul fiscal curent.
Pentru cumularea cantitatilor cantarite, se apasa tasta „+” imediat dupa apasarea butonului CANT (F1), pentru a cumula cantitatea inregistrata cu cea curenta.
2. Tiparirea pretului intreg/initial dupa vanzarea cu reducere(text liber dupa articol)
Comanda la domiciliu
1. Info Client: s-a introdus un camp nou, pentru informatii interne, care nu va fi tiparita pe Nota de comanda, este util pentru a nota anumite informatii despre client.
2. Este posibila modificarea datelor clientului.
3. Stabilirea prioritatii pentru comanda: scazuta, normala(implicit), ridicata.
Terminale mobile
1. A fost implementata licentierea pentru terminale mobile.
2. S-a realizat pagina web pentru descarcare cu instructiuni de instalare si configurare: http://updates.foritsolutions.com/terminal
3. A fost implementata modul de scanare directa pe terminale Zebra, Motorola, Symbol, fara DataWedge.
4. Imbunatatiri interfata si functionalitate la programele ForIT – Forms Mobile Inventory si ForIT – Forms Mobile POS
ForIT – Cloud
1. Configurarea serviciului ForIT – Cloud se poate realiza si de pe statia client.
2. Salvarea in Cloud se poate executa manual si de pe statia client.
3. A fost inclusa posibilitatea de Stergere Configurare pentru Cloud.
4. A fost actualizat SDK-ul pentru Cloud cu noile functii, executabilul exemplu a fost semnat digital.