Noutatile versiunilor 5.0.15-5.0.18 CRM – integrare eMAG pentru facturare deschidere sertar din POS-all-in-one (SAM4S, TREMOL, DATECS), actualizare TVA la incasare – buton pentru receptiile salvate anterior, necompletate integral la Document insotitor, actualizare in masa – bifa WebShop, rotunjire cantitate in jos la Stoc2FTP, nou tip de document la receptii – […] Continuă să citești
Arhive autor: Foris Beata
Versiune majora noua – v5.x.x
Stimati Utilizatori, Va anuntam aparitia noii versiuni a programului de gestiune si vanzare ForIT – Forms. Pe langa schimbarile impuse de avansarea tehnologiei digitale(trecerea la platforma .NET 4.6), principalele modificari si imbunatatiri se refera la: set iconite si interfata imbunatatite(mai prietenoase), imbunatatiri functionale / functionalitati noi la modulul MobileRest, imbunatatiri […] Continuă să citești
Inventariere
Inventarierea are ca scop stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor si a capitalurilor proprii ale fiecarei entitati, inclusiv a bunurilor si valorilor detinute cu orice titlu, apartinand altor persoane juridice sau fizice. Inventarierea este obligatorie: – la inceputul activitatii unei entitati(firme); – la sfarsitul anului(sau cel […] Continuă să citești
Totul despre receptii
Nota de receptie si constatare de diferente, denumita uzual receptia(cu referire la document), este documentul care atesta intrarea in gestiune a produselor achizitionate. In gestiunea cu amanuntul, unde pretul de vanzare cu amanunt este si cel de evidenta, receptia are o importanta deosebita, fiind si documentul primordial care stabileste pretul […] Continuă să citești
Modul nou – RapoarteXML
Stimati Utilizatori, Incepand de azi, 07.11.2018, este disponibil modulul RapoarteXML pentru ForIT – Forms. Modulul exporta rapoartele XML din casa de marcat, arhiveaza rapoartele in format ZIP si trimite arhiva prin e-mail la o adresa configurata (departamentul de contabilitate). Mai departe, departamentul de contabilitate va crea declaratia .pdf si o […] Continuă să citești
Cota TVA redusa de 5% – modificari
În Monitorul Oficial nr. 854 din data de 09.10.2018, a fost publicată O.U.G. nr. 89/04.10.2018, conform căreia se stabilește cota TVA de 5% pentru: – serviciile de restaurant și de catering, cu excepția băuturilor alcoolice, altele decât berea care se încadrează la codul NC 22 03 00 10; – cazarea […] Continuă să citești
Modul GDPR

În urma intrării în vigoare a Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale(pe scurt, GDPR), pentru prelucrarea datelor care pot sau ar putea identifica sau privesc în mod expres o persoană fizică, toate entitățile trebuie să dețină acordul persoanei fizice afectate(în afară de excepțiile menționate de Regulament – Regulamentul (UE) 2016/679). […] Continuă să citești
Noutăți mai 2018

Funcționalități generale 1. Optimizări pentru situațiile de întreruperi de curent/căderi de tensiune: recomandăm tratarea acestor situații în continuare folosind UPS. 2. Procedură simplificată de creare și configurare dosar, după instalare nouă. 3. Tipărire prin BatchPrinting: toate tipurile de documente, create și gestionate prin program, pot fi tipărite folosind această funcție […] Continuă să citești
Noutăți martie 2018

Funcționalități generale 1. Recepția folosind butonul TRANSFER: se preia și descrierea produselor transferate din aviz/bon de transfer(de ieșire). 2. Tipărire Proces verbal de deteriorare: ultimul formular folosit la tipărire va fi implicit folosit pentru documentele nou create. Formularul de tipărire utilizat ultima dată pe documentul curent va fi memorat pentru […] Continuă să citești
Operatii zilnice intr-un magazin in ForIT – Forms Magazin

Pentru a veni in ajutorul Dvs. privind organizarea zilnica a activitatilor din magazin, reluam operatiunile de gestiune zilnice intr-un mod ordonat. 1. Intrare marfa Marfa intra in magazin prin Nota de receptie: Inregistrare documente > Nota de receptie. Cu aceasta ocazie, pentru produsele noi, se tiparesc si etichetele de raft […] Continuă să citești
Noutati ianuarie-februarie 2018

Functionalitati generale 1. Selectarea campului „Cota TVA” Pentru operativitate mai ridicata in cadrul operarii pe documente, modul de selectare a campului TVA a fost imbunatatit. Astfel, la selectarea acestui camp, se selecteaza intregul continut, fiind nevoie doar de introducerea cotei de TVA corecta acelui produs de adaugat. 2. Filtru de […] Continuă să citești
Siguranța contează!

Alegeți siguranța! ForIT – Cloud vă scutește de grija salvării bazelor de date! Asigurarea împotriva pierderii de date este la îndemâna Dvs. și costă doar 290,00lei+TVA pe un an întreg! Comandați acum și cereți asistență gratuită pentru configurare! Comandați acum! În plus, beneficiați de avantajele aplicației ForIT – Forms MobileR: […] Continuă să citești
ForIT – Forms MobileR

Avem deosebita plăcere să anunțăm disponibilitatea aplicației ForIT – Forms MobileR pe telefoane cu sistem de operare Android. Prin intermediul ForIT – Forms MobileR, puteți accesa informații în timp real despre magazinul/gestiunea Dvs.. ForIT – Forms MobileR comunică cu aplicația de gestiune prin intermediul contului Dvs. ForIT – Cloud. Verificați […] Continuă să citești
Produse perisabile in ForIT – Forms

In versiunea v4.0.94 a programului ForIT – Forms, puteti urmari termenul de expirare al produselor receptionate. Functia se apeleaza la introducerea produselor pe receptie, stabilind pentru fiecare produs termenul de expirare. Ori de cate ori este necesar, utilizatorul poate consulta produsele expirate sau care urmeaza sa expire in urmatoarele 7 […] Continuă să citești
Trecerea la ora de iarna

In data de 29.octombrie 2017, duminica, vom trece la ora de iarna, ceea ce implica schimbarea orei de la 04:00 la 03:00. Pentru functionarea continua a activitatii Dvs., asigurati-va din timp ca aveti contractul de service valabil cu furnizorul Dvs. de casa de marcat, respectiv contractul de suport tehnic cu […] Continuă să citești