Modul nou – RapoarteXML

Stimati Utilizatori, Incepand de azi, 07.11.2018, este disponibil modulul RapoarteXML pentru ForIT – Forms. Modulul exporta rapoartele XML din casa de marcat, arhiveaza rapoartele in format ZIP si trimite arhiva prin e-mail la o adresa configurata (departamentul de contabilitate). Mai departe, departamentul de contabilitate va crea declaratia .pdf si o […] Continuă să citești

Modul GDPR

Publication1

În urma intrării în vigoare a Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale(pe scurt, GDPR), pentru prelucrarea datelor care pot sau ar putea identifica sau privesc în mod expres o persoană fizică, toate entitățile trebuie să dețină acordul persoanei fizice afectate(în afară de excepțiile menționate de Regulament – Regulamentul (UE) 2016/679). […] Continuă să citești

În categoria GDPR

Noutăți mai 2018

news1

Funcționalități generale 1. Optimizări pentru situațiile de întreruperi de curent/căderi de tensiune: recomandăm tratarea acestor situații în continuare folosind UPS. 2. Procedură simplificată de creare și configurare dosar, după instalare nouă. 3. Tipărire prin BatchPrinting: toate tipurile de documente, create și gestionate prin program, pot fi tipărite folosind această funcție […] Continuă să citești

Noutăți martie 2018

news1

Funcționalități generale 1. Recepția folosind butonul TRANSFER: se preia și descrierea produselor transferate din aviz/bon de transfer(de ieșire). 2. Tipărire Proces verbal de deteriorare: ultimul formular folosit la tipărire va fi implicit folosit pentru documentele nou create. Formularul de tipărire utilizat ultima dată pe documentul curent va fi memorat pentru […] Continuă să citești

Operatii zilnice intr-un magazin in ForIT – Forms Magazin

news1

Pentru a veni in ajutorul Dvs. privind organizarea zilnica a activitatilor din magazin, reluam operatiunile de gestiune zilnice intr-un mod ordonat. 1. Intrare marfa Marfa intra in magazin prin Nota de receptie: Inregistrare documente > Nota de receptie. Cu aceasta ocazie, pentru produsele noi, se tiparesc si etichetele de raft […] Continuă să citești

Noutati ianuarie-februarie 2018

news

Functionalitati generale 1. Selectarea campului „Cota TVA” Pentru operativitate mai ridicata in cadrul operarii pe documente, modul de selectare a campului TVA a fost imbunatatit. Astfel, la selectarea acestui camp, se selecteaza intregul continut, fiind nevoie doar de introducerea cotei de TVA corecta acelui produs de adaugat. 2. Filtru de […] Continuă să citești

Siguranța contează!

kit-integrare-cloud

Alegeți siguranța! ForIT – Cloud vă scutește de grija salvării bazelor de date! Asigurarea împotriva pierderii de date este la îndemâna Dvs. și costă doar 290,00lei+TVA pe un an întreg! Comandați acum și cereți asistență gratuită pentru configurare! Comandați acum! În plus, beneficiați de avantajele aplicației ForIT – Forms MobileR: […] Continuă să citești

ForIT – Forms MobileR

mobiler_blog

Avem deosebita plăcere să anunțăm disponibilitatea aplicației ForIT – Forms MobileR pe telefoane cu sistem de operare Android. Prin intermediul ForIT – Forms MobileR, puteți accesa informații în timp real despre magazinul/gestiunea Dvs.. ForIT – Forms MobileR comunică cu aplicația de gestiune prin intermediul contului Dvs. ForIT – Cloud. Verificați […] Continuă să citești

Produse perisabile in ForIT – Forms

marfa_expirata

In versiunea v4.0.94 a programului ForIT – Forms, puteti urmari termenul de expirare al produselor receptionate. Functia se apeleaza la introducerea produselor pe receptie, stabilind pentru fiecare produs termenul de expirare. Ori de cate ori este necesar, utilizatorul poate consulta produsele expirate sau care urmeaza sa expire in urmatoarele 7 […] Continuă să citești

Trecerea la ora de iarna

clock

In data de 29.octombrie 2017, duminica, vom trece la ora de iarna, ceea ce implica schimbarea orei de la 04:00 la 03:00. Pentru functionarea continua a activitatii Dvs., asigurati-va din timp ca aveti contractul de service valabil cu furnizorul Dvs. de casa de marcat, respectiv contractul de suport tehnic cu […] Continuă să citești

Târg de Case de Marcat și Soluții Informatice de Gestiune – 2017

cash_register

Noutățile aduse la Târgul de Case de Marcat și Soluții Informatice de Gestiune din 2017 vor confirma interesul și implicarea noastră directă în modernizarea și eficientizarea proceselor de lucru ale Beneficiarilor, atât în ceea ce privește introducerea datelor, cât și legat de modul de control al utilizatorilor. Prezent din 2008 […] Continuă să citești

Comenzi la domiciliu

transport

În versiunea nou-lansată(v4.0.91), modulul ComenziLaDomiciliu vă permite operarea comenzilor preluate telefonic pentru a fi livrate la domiciliul cumpărătorului. Pe lângă autocompletarea datelor existente, asociate unui număr de telefon utilizat în trecut, pe bonul fiscal puteți specifica agentul/curierul/delegatul care va livra comanda respectivă(*). Harta afișată vă va ajuta în optimizarea rutelor(gruparea […] Continuă să citești

Avansuri încasate în comerțul cu amănuntul – bon fiscal?

În comerțul cu amănuntul(preponderent în industria de alimentație/catering) se practică frecvent încasarea unui avans pentru comenzile preluate cu livrare/prestare ulterioară, pentru a asigura – pe de o parte – clientul că îi vor fi livrate cele comandate, dar și furnizorul – pe de altă parte – de seriozitatea clientului, anume […] Continuă să citești