Noutati – preturi noi

Stimati Clienti! Prin prezenta Notificare va informam asupra modificarilor aduse programului informatic ForIT – Forms, detaliate mai jos. Ca urmare a obligativitatii aplicarii sistemului RO e-Factura, a schimbarii modului de autentificare (schimbare venita din partea ANAF), in versiunea curenta modul de functionare a fost aliniata la cerintele reglementate. Modulul RO […] Continuă să citești

SGR – returnare ambalaje nereutilizabile – RetuRO

Sistemul de garantie - returnare RetuRO

              Pentru a răspunde necesităților generate de obligativitatea urmăririi ambalajelor nereutilizabile, comercianții au la dispoziție modulul SGR prin care atât vânzarea, cât și preluarea manuală sunt procese simple de efectuat. Urmează integrarea automatelor în cadrul programului ForIT – Forms, pe măsura disponibilității la comercianți. […] Continuă să citești

Produse cu adaos limitat

Folosind funcția de atenționare la adaosul aplicat pe recepție, respectiv secțiunea dedicată gestionării situațiilor la produsele monitorizate, este floare la ureche să vă conformați limitărilor de adaos practicat la comercializarea produselor din anexa la OUG 89/2023, publicată în MO nr. 978/27.10.2023. Dacă doriți informații detaliate privind această funcționalitate, vă stăm […] Continuă să citești

RO e-Factura din 01.ian.2024

integrare cu RO-eFactura

Legiuitorii au decis ca, începând de anul viitor(01.01.2024), facturile emise în relația B2B și B2G trebuie transmise prin platforma RO e-Factura, indiferent dacă emitentul este înregistrat ca plătitor de TVA sau nu și indiferent dacă destinatarii sunt înregistrați în Registrul RO e-Factura sau nu. Netransmiterea în termen de 5 zile […] Continuă să citești

Registru de casa – zilnic

Registru de casa in ForIT - Forms

Înăsprirea condițiilor privind încasările și plățile efectuate în numerar îndeamnă unitățile să țină cu strictețe Registrul de casă, zilnic, beneficiind astfel de un control imediat asupra mișcărilor și soldurilor zilnice. În cadrul ForIT – Forms, aveți posibilitatea întocmirii Registrului de casă, la fel de simplu cum sunteți obisnuiți la întocmirea […] Continuă să citești

Schimbare TVA – 01.ian.2024

Începând cu 01.01.2024, se modifică cota T.V.A., astfel: – cota TVA redusă de 9%(cota standard este de 19%) se aplică la vânzarea produselor alimentare, cu excepția următoarelor: băuturi alcoolice(nu este o noutate), băuturi nealcoolice cu codul NC 2022(s-a extins reglementarea existentă și la berea fără alcool) și alimente cu conținut […] Continuă să citești

Black Friday Produse Software

Black Friday Produse Software, perioada 10-12 noiembrie 2023! Detalii… Conditii generale Toate comenzile efectuate in perioada campaniei “Black Friday Produse Software” (10-12 noiembrie 2023) trebuie achitate cu cardul pana la sfarsitul campaniei (12 noiembrie 2023), comenzile neachitate (cu cardul) pana la sfarsitul campaniei vor fi anulate automat. Comenzile efectuate si […] Continuă să citești

Modificări de TVA de la 01.ianuarie 2023

În conformitate cu Ordonanța nr. 16/2022(OG_16_2022.pdf (anaf.ro)), începând cu 01.01.2023, mai multe categorii de produse vor suferi modificări în ceea ce privește cota de TVA aplicată la comercializarea lor. Astfel, în cazul magazinelor alimentare, va trebui să procedați la schimbarea cotei de TVA de la 9% la 19% pentru următoarele produse: – […] Continuă să citești

Reamintire – securitatea este importanta!

Ati instalat antivirus pe calculator? Nu asteptati sa deveniti victima atacurilor cibernetice! Pentru salvarea bazei de date, avem solutia! Pentru alte tipuri de fisiere, folositi solutii alternative de salvare si in alte locatii! Pentru o siguranta sporita, actualizati programele la ultima versiune publicata! Urmati sfaturile privind comportamentul sigur in mediul […] Continuă să citești

Atentie la securitate!

Stimati Utilizatori, Avand in vedere cresterea incidentelor de atacuri cibernetice, va recomandam sa acordati atentie sporita securitatii cibernetice in cadrul organizatiei Dvs.. Luati legatura cu responsabilul pentru securitatea si mentenanta calculatoarelor si asigurati-va de urmatoarele: – aveti antivirus cu actualizarile la zi ruland pe toate echipamentele din reteaua Dvs., – […] Continuă să citești

Module si aplicatii noi

Stimati Utilizatori, Va informam ca sunt disponibile noi module si aplicatii ajutatoare pentru completarea functionalitatilor ForIT – Forms. Amintim dintre ele: modulul Metro(import facturi Metro), modulul GPL(liste produse pentru utilizare ulterioara), Export SAGA C(export date pentru import in programul de contabilitate SAGA C), integrare webshop, Comenzi la domiciliu, GDPR, Afisaj […] Continuă să citești

POS bancar INGENICO si VERIFONE integrate

Noutatile versiunilor 5.0.15-5.0.18 CRM – integrare eMAG pentru facturare deschidere sertar din POS-all-in-one (SAM4S, TREMOL, DATECS), actualizare TVA la incasare – buton pentru receptiile salvate anterior, necompletate integral la Document insotitor, actualizare in masa – bifa WebShop, rotunjire cantitate in jos la Stoc2FTP, nou tip de document la receptii – […] Continuă să citești

Versiune majora noua – v5.x.x

Stimati Utilizatori, Va anuntam aparitia noii versiuni a programului de gestiune si vanzare ForIT – Forms. Pe langa schimbarile impuse de avansarea tehnologiei digitale(trecerea la platforma .NET 4.6), principalele modificari si imbunatatiri se refera la: set iconite si interfata imbunatatite(mai prietenoase), imbunatatiri functionale / functionalitati noi la modulul MobileRest, imbunatatiri […] Continuă să citești

Inventariere

Inventarierea are ca scop stabilirea situatiei reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor si a capitalurilor proprii ale fiecarei entitati, inclusiv a bunurilor si valorilor detinute cu orice titlu, apartinand altor persoane juridice sau fizice. Inventarierea este obligatorie: – la inceputul activitatii unei entitati(firme); – la sfarsitul anului(sau cel […] Continuă să citești

Totul despre receptii

Nota de receptie si constatare de diferente, denumita uzual receptia(cu referire la document), este documentul care atesta intrarea in gestiune a produselor achizitionate. In gestiunea cu amanuntul, unde pretul de vanzare cu amanunt este si cel de evidenta, receptia are o importanta deosebita, fiind si documentul primordial care stabileste pretul […] Continuă să citești