Asistență tehnică

Asistența tehnică pentru programele de gestiune ForIT – Forms este asigurată prin:

  • AI (Inteligența Artificială) integrată în program și documentație, disponibilă non-stop, 24/7, gratuită;
  • E-mail sau formular de contact (suport@gestiune-magazin.ro), timp de răspuns maxim: a 2-a zi lucrătoare;
  • Telefon (021.555.6909), în zilele lucrătoare, în timpul programului de lucru: 8:30 – 16:30.

Asistența tehnică se limitează exclusiv la instalarea, configurarea și exploatarea programelor de gestiune ForIT – Forms!

Asistență tehnică – licențe anuale

Asistența tehnică umană (e-mail sau formular de contact, telefon) este inclusă în licențele anuale (maxim 4 intervenții dar nu mai mult de 2 ore/lună, intervențiile / orele suplimentare care depășesc aceste limite se facturează separat – minim 1 oră).

Asistență tehnică – licențe definitive

Pentru licențele definitive, asistența tehnică umană (e-mail sau formular de contact, telefon) se acordă pe baza contractului de asistență tehnică sau a unei intervenții preplătite.

Ai licență definitivă și nu ai incheiat un contract de asistență tehnică?

Ce se întămplă dacă apare o problemă urgentă în afara programului de lucru?

În cazul în care nu funcționează vânzarea (cu casa de marcat), ai următoarele opțiuni:

împreună cu datele tale de identificare (denumirea societății și dovada plății intervenției – dacă este cazul), trimite:

  • SMS la unul dintre următoarele numere: 0733.077.542, 0733.077.543;
  • sau mesaj Whatsapp cu o captură completă de ecran despre eroarea apărută și o scurtă descriere a problemei;
  • sau e-mail la adresa eroare@gestiune-magazin.ro cu o captură completă de ecran despre eroarea apărută și o scurtă descriere a problemei.

sau apasă următorul buton

Ce NU cuprinde asistența tehnică pentru programele de gestiune ForIT – Forms?

  • instalare, re-instalare, depanare, configurare sisteme de operare;
  • instalare, re-instalare, depanare, configurare firewall sau antivirus;
  • instalare, re-instalare, depanare, configurare echipamente periferice care nu au fost achiziționate de la ForIT Solutions;
  • instalare, re-instalare, depanare, configurare rețele de calculatoare, routere, switch-uri, adaptoare de rețea (Wifi, VPN, etc.);
  • instalare, re-instalare, depanare, configurare echipamente diverse care nu au fost achiziționate de la ForIT Solutions.
Scroll to Top