Asistența tehnică pentru programele de gestiune ForIT – Forms este asigurată prin:
- AI (Inteligența Artificială) integrată în program și documentație, disponibilă non-stop, 24/7, gratuită;
 - E-mail sau formular de contact (suport@gestiune-magazin.ro), timp de răspuns maxim: a 2-a zi lucrătoare;
 - Telefon (021.555.6909), în zilele lucrătoare, în timpul programului de lucru: 8:30 – 16:30.
 
Asistența tehnică se limitează exclusiv la instalarea, configurarea și exploatarea programelor de gestiune ForIT – Forms!
Asistență tehnică – licențe anuale
Asistența tehnică umană (e-mail sau formular de contact, telefon) este inclusă în licențele anuale (maxim 4 intervenții dar nu mai mult de 2 ore/lună, intervențiile / orele suplimentare care depășesc aceste limite se facturează separat – minim 1 oră).
Asistență tehnică – licențe definitive
Pentru licențele definitive, asistența tehnică umană (e-mail sau formular de contact, telefon) se acordă pe baza contractului de asistență tehnică sau a unei intervenții preplătite.
Ai licență definitivă și nu ai incheiat un contract de asistență tehnică?
Ce se întămplă dacă apare o problemă urgentă în afara programului de lucru?
În cazul în care nu funcționează vânzarea (cu casa de marcat), ai următoarele opțiuni:
împreună cu datele tale de identificare (denumirea societății și dovada plății intervenției – dacă este cazul), trimite:
- SMS la unul dintre următoarele numere: 0733.077.542, 0733.077.543;
 - sau mesaj Whatsapp cu o captură completă de ecran despre eroarea apărută și o scurtă descriere a problemei;
 - sau e-mail la adresa eroare@gestiune-magazin.ro cu o captură completă de ecran despre eroarea apărută și o scurtă descriere a problemei.
 
sau apasă următorul buton
Ce NU cuprinde asistența tehnică pentru programele de gestiune ForIT – Forms?
- instalare, re-instalare, depanare, configurare sisteme de operare;
 - instalare, re-instalare, depanare, configurare firewall sau antivirus;
 - instalare, re-instalare, depanare, configurare echipamente periferice care nu au fost achiziționate de la ForIT Solutions;
 - instalare, re-instalare, depanare, configurare rețele de calculatoare, routere, switch-uri, adaptoare de rețea (Wifi, VPN, etc.);
 - instalare, re-instalare, depanare, configurare echipamente diverse care nu au fost achiziționate de la ForIT Solutions.
 
