Nomenclatorul de produse și servicii conține informații esențiale despre produse (mărfuri, prestări servicii, consumabile, materii prime, etc.) într-o gestiune. Nomenclatorul poți deschide accesând meniul Gestiune -> Produse. Pentru vizualizarea informațiilor despre un produs, trebuie să dai click dublu pe produs.

În nomenclatorul de produse sunt prezente următoarele coloane:
- Indicator prezență Webshop;
- Indicator SGR;
- Denumire;
- Unitatea de măsură (U.M.);
- Cod, cod de bare;
- Ultimul preț de achiziție – fără TVA în cazul societăților plătitoare de TVA (UPA, gestiune cu amănuntul);
- Prețul de vânzare cu amanuntul (Preț Amnt., gestiune cu amănuntul);
- Prețul de vânzare cu TVA (gestiune cu ridicata)
- Cota de TVA (TVA.%);
- Clasificare
- Adaos – procentul adaos raportat la ultimul preț de achiziție (gestiune cu amănuntul);
- Produs activ (A);
- Produs activ pe PDA și dispozitive mobile (P);
- ESL – produsul este asociat cu etichete electronice;
- Categorie și Departament.
Prezența coloanelor depinde de tipul gestiunii. De asemenea, exista posibilitatea ascunderii/afișării coloanelor – click dreapta pe antet:

Atenție: prețurile de vânzare și achiziție, cota de TVA sunt actualizate permanent pe baza documentelor emise. Dacă ștergeți un document, este recomandată actualizarea și optimizarea nomenclatorului.
Ce informații sunt stocate pentru fiecare produs?
- denumirea și unitatea de măsură (gramajul și unitatea a 2-a de măsură);
- categoria și departamentul;
- descrierea;
- clasificarea (marfă, materie primă, consumabile, prestări servicii, etc.);
- ambalajul SGR;
- stocul minim / optim / maxim;
- furnizorul preferat;
- codul de bare, codul PLU și SKU;
- prețul recomandat;
- adaosul minim / maxim;
- clasificarea B2B și B2G (e-Factura);
- clasificarea NC8 (Intrastat – e-Transport);
- greutatea netă / brută (e-Transport);
- rețetarul (restaurant / producție);
- produse auxiliare;
- disponibilitatea (zile în care produsul este disponibil);
- termenul general de valabilitate (în zile);
- vizibilitatea pe interfața de vânzare;
- vizibilitatea pe PDA (dispozitive mobile de intenvariere);
- vizibilitatea pe Webshop;
- informații despre furnizori;
- informații despre: vânzări, stoc, perisaj, consum, inventar, transferuri;
- imagini despre produse (pot fi definite cel mult 5 imagini pentru fiecare produs);
- informații adiționale: Info1-4 (aceste informații pot fi personalizate);
- conturi contabile;
- produs generic: reducere, stornare, preț liber, ambalaj SGR;
- caracteristici: sortiment, culoare, marime (personalizabile);
- observații suplimentare.
